Sunday, September 20, 2009

SMS PENGGANTI DIRI

Hari raya tahun ini, saya menyambutnya serba sederhana. Bila terkenangkan orang tua yang dikasihi telah lama pergi, sebak juga terasa di hati. Bila terdengar laungan takbir Hari Raya, segala yang terbuku membangkitkan emosi apatah lagi apabila isteri tersayang berjabat dan mencium tangan.

Itu bukan yang cuba nak saya ceritakan tapi mengenai betapa popularnya Pesanan Ringkas (SMS) yang diterima. Bahasa yang berbunga, indah dan menyentuh hati. Kali pertama dalam hidup saya, Lebih 300 SMS saya terima dari rakan dan taulan, kalangan kepten Media, sahabat Wartawan, pemimpin- pemimpin yang dihormati.

Sejak bersama YB Dato' Seri Utama Dr Rais Yatim sebagai Setiausaha Media, kenalan bertambah ramai. Kawan yang sudah lama menghilang tiba-tiba muncul kembali mengingati saya. Terima kasih. Sesuatu yang saya rasa bertuah kerana berkesempatan mencurahkan khidmat kepada Menteri paling senior dalam kabinet yang memang saya kagumi sejak dulu lagi.
Antara SMS paling bermakna yang saya terima ialah daripada YAB Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin. Terima Kasih YAB kerana masih mengingati saya. Menteri Luar, Datuk Anifah Aman, Dato Seri Salleh Tun Said Keruak, Dato Shafie Abdullah (Setpol YAB Menteri Kewangan),Tan Sri Annuar Ali, Dato Seri Raja Ahmad Zainuddin Raja Omar, Datuk Aziz (Ketua Pengarang Utusan Malaysia),Datuk Seri Azman Ujang, Datuk Yong, Dato Seri Tengku Adnan Mansor,Dato Khalid Abu Bakar, Dato Hamzah Taib, Dato Amrin(TV3), Dato Sri Farid Ridzuan (TV3),Dato Johan Jaafar, Dato Astaman Abd Aziz, Dato Wira Syed Ali Al-Habshee, Datuk Seri Ibrahim Saad, Dato Manja Ismail, Datuk Mat Sirat Abu, Dato Hamzah Zainuddin, Dato Rozali Isohak, Datuk Ibrahim Ali (Tok Him), Datuk Jamil Mukmin,Dato Ir Dr Zaini, Dato Mohd Fadzilah Kamsah, Dato Haji Abdul Rahman Bakar dan ramai lagi.
Terima kasih, semoga hubungan rapat ini akan terus mekar dan berkekalan.

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More