Tuesday, July 21, 2009

CATATAN PEMBUKA BICARA...

Sekian lama diulit resah akhirnya blog saya muncul juga. Tanpa bantuan sahabat saya, Sdr Ahmad Saabun, ia mungkin tidak menjadi kenyataan.

Terima kasih Mat.Lantaran ingin bersama membuahkan ide dan cetusan angan-angan dan cita-cita, demi negara bangsa, lontarkan apa saja untuk kita sembang .Biarlah kita melihat kehadapan tanpa menjengah kebelakang.

Dalam dunia ini betapa mudah kita terserempak dengan 100 tukang caci tetapi untuk mencari seorang saja tukang puji, terlalu sukar.Saya tidak mempunyai apa-apa tujuan melainkan mahu sama-sama menyumbangkan pandangan betapa kita harus berpijak di bumi nyata, harus bersyukur kerana Malaysia aman, tenteram dan makmur.

Nyahkan mereka yang bersifat tidak jujur, takut untuk berkata yang benar.Ada kalanya ada orang yang merasakan dirinya cukup baik tetapi hakikatnya, dialah manusia yang banyak menimbulkan keributan di kalangan masyarakat. Fikirlah kemana kita akhirnya.

Mai kita sembang-sembang, jangan malu dan segan, kita adalah sahabat.Salam perkenalan dan nantikan buah tangan saya.Oppps jangan lupa cari novel terbaru saya,"Bila Tulip Berbunga"

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More